Zvýšení návštěvnosti webu - jak na to?

Velmi často se setkáváme se situací, kdy klient má své internetové stránky, ale jejich návštěvnost je velmi nízká. Přitom Právě návštěvníci jsou rozhodujícím měřítkem úspěchu a efektivity webových stránek. Stránky mohou být sebevydařenější, ale energie i finance do nich vložené ztrácí smysl, pokud se na ně potenciální zákaznící nedostanou. V mnoha případech není nutné investovat do tvorby nových stránek, ale je třeba celou věc uchopit za správný konec.

Pokud se při zadání důležitých klíčových slov do vyhledávače Váš odkaz vůbec nezobrazí, případně se zobrazí na vzdálených pozicích, což má téměř stejný efekt, je třeba tuto svízelnou situaci řešit. Jen tak Vám stránky přivedou nové zákazníky.

Zvednout návštěvnost webu můžete také pomoci reklamních PPC kampaní, kde lze na základě vybraných klíčových slov získat garantované návštěvníky. Sami si určíte klíčová slova a částku, jakou jste ochotni za tyto návštěvníky platit. Tento druh reklamy je jedním z nejvýhodnějších reklam vůbec a je ideálním doplňkem marketingu každého webu.

Pokud provozujete internetový obchod, doporučujeme Vám zboží nabízet na produktových vyhledávačích. Oslovíte tak tisíce nových potenciálních zákazníků, kteří těchto vyhledávačů využívají. Skvělá příležitost pro každý e-shop!




Jak funguje vyhledávání na internetu?

Uživatel internetu při vyhledávání informací postupuje nejčastěji dvěma způsoby. Nejvíce používaným a nejjednoduším prostředkem je INTERNETOVÝ VYHLEDÁVAČ, kde uživatel hledá pomocí zadaného klíčového slova do vyhledávacího formuláře.

Druhou možnost představuje INTERNETOVÝ KATALOG, kde si uživatel vybírá z jednotlivých odkazů tříděných do strukturovaných kategorií. V obou případech se uživateli zobrazí stránka s odkazy, ze kterých si vybere ty nejlepší. Teprve po kliknutí na některý z odkazů se uživatel stane návštěvníkem daných stránek a z návštěvníka se poté může stát kýžený nový zákazník.

Statistika i zkušenosti hovoří neúprosně, drtivá většina uživatelů klikne na odkazy, jenž jsou na horních místech, ale současně jsou pro uživatele zajímavé a lákavé. Řešení je tedy zdánlivě "prosté". K úspěchu na internetu je třeba být na nejvrchnějších pozicích a být lepší než ostatní. K tomu vede spletitá a dlouhá cesta a k jejímu úspěšnému završení v podobě zvýšení obratu Vaší firmy je třeba využít služeb odborníků. Váš web i nabídka může být totiž sebelepší, ale pokud se o Vás nikdo nedozví, ztrácí všechno snažení smysl. Využijte proto našich více než desetiletých zkušeností, pro Vaši spokojenost uděláme co bude v našich silách...

Internetové vyhledávače - souboj o první pozice

Internet je vysoce komerčním prostředím a finanční prostředky na reklamu jsou pro většinu firem omezené. Jak je využít co nejúsporněji a zároveň co nejlépe? Nejlepší cesta vede právě skrz vyhledávače. Pojďmě si říct, co to vlastně vyhledávače jsou a jak fungují.

Internetové vyhledávače jsou roboti, kteří nepřetržitě křižují internetem a procházejí webové stránky, jež navzájem porovnávají a vyhodnocují. Pro každé klíčové slovo podle svých kritérií vybírají ty nejlepší stránky. Prvně je třeba si uvědomit, že webových stránek existují tisíce. Čím obecnější a žádanější klíčové slovo, tím složitější je dosáhnutí vrchních pozic ve vyhledávači.

Pořadí ve vyhledávačí ovlivňuje mnoho faktorů, na které je nutné brát zřetel. Přesná pravidla rozhodování, která stránka je lepší než ostatní, provozovatelé vyhledávačů samozřejmě tají. Odborníkům jsou však naštěstí známé osvědčené postupy, jak splnit neúprosná kritéria vyhledávačů a vystoupat s odkazem vzhůru.




SEO - optimalizace pro vyhledávače

Nejdůležitějším kritériem pro úspěch ve vyhledávačích jsou profesionálně vytvořené webové stránky s kvalitním obsahem. Tento nezbytný předpoklad však sám o sobě zpravidla nestačí, ačkoliv si to mnoho tvůrců i majitelů stránek nemyslí. Za předpokladu, že kvalitní webové stránky má i konkurence, musí vyhledávače při vzájemném porovnávání sáhnout k dalším faktorům.

Obsah stránek musí být správně strukturován a vytvořen speciálně podle požadavků vyhledávačů. Tato technika tvorby webu se vžila pod anglickou zkratkou SEO (Search Engine Optimalization). Tento často skloňovaný a téměř mytologizovaný termín se dá přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. Veškeré naše realizované projekty jsou vytvářeny plně v duchu SEO. Pečlivým a individuálním přístupem ke každému projektu se snažíme o dosažení co nejlepších výsledků ve vyhledávačích.

Podle statistik zjistíme pro každý projekt nejvíce používaná a tedy nejdůležitější klíčová slova tak, aby na stránky přišel co největší počet relevantních návštěvníků. Dále se snažíme objevit taková klíčová slova, která konkurence příliš nevyužívá a proměnit jejich potenciál v nové návštěvníky.

Po provedení podrobné anylýzy a vytipování vhodných klíčových slov je provedena úprava struktury adresářů, názvů, titulků, nadpisů, obrázků a obsahů jednotlivých stránek. Samozřejmostí je použití nejnovějších technologií a celkové zpracování projektu podle současných trendů a standardů.

Zjednodušeně řečeno, je třeba udělat vše pro to, aby Vaše stránky vyšly vyhledávačům co nejvíce vstříc a splnily tak většinu daných kritérií při vyhodnocování pořadí. Prostřednictvím důležitých klíčových slov na Vaše stránky proudí tzv. diferencovaní návštěvníci, což jsou návštěvníci, u kterých je vysoká pravděpodobnost že hledají právě to, co nabízíte. Sympatickým jevem je i fakt, že tyto přístupy Vás nestojí žádné finanční prostředky tak jak tomu je u placených kampaní. Rádi Vám poradíme, jak tohoto ideálního stavu dosáhnout...




Internetové katalogy - být či nebýt viděn?

Celá řada uživatelů internetu při vyhledávání použije INTERNETOVÝ KATALOG. Narozdíl od vyhledávačů si při hledání v katalogu uživatel vybírá z jednotlivých odkazů tříděných do strukturovaných kategorií podle oborů a činností. Přítomnost Vašeho odkazu v katalozích by měla být samozřejmostí. Základní zápis je totiž ve většině katalogů nabízen zdarma a katalogy představují rozsáhlý zdroj nových návštěvníků.

Váš odkaz v katalozích je také jedním ze zásadních předpokladů k objevení se na dobrých pozicích v internetových vyhledávačích. Každý zápis v internetovém katalogu totiž představuje důležitý zpětný odkaz a zvyušuje hodnocení Vašich stránek, tzv. PageRank. Internetový vyhledávač totiž při bodování stránek posuzuje, kolik zpětných odkazů na Vaš webu směřuje. V podstatě se dá říci, že čím více na Vaše stránky směřuje odkazů z hodnověrných zdrojů, tím stoupá hodnocení Vašich stránek vyhledávači.

Vyhledávače a katalogy tedy fungují jako spojené nádoby a pro celkový úspěch v souboji s konkurencí je nutné provést registraci do internetových katalogů. Přítomnost Vašich stránek v katalozích je pro zlepšení pozic ve vyhledávačích nezbytností, navíc by bylo zbytečné přijít o značný počet potenciálních návštěvníků, kteří katalogy procházejí...

Registrace do 120-ti českých internetových katalogů

Registrace Vašich webových stránek či internetového obchodu do předních českých katalogů Vás výrazně přiblíží Vašim potenciálním zákazníkům, základním předpokladem je ale její správné provedení.

Vyhněte se četným nabídkám automatické registrace do stovek či tisíců katalogů a vyhledavačů. Navíc registrace do vyhledávačů jako taková není možná, lze ale ověřit a navrhnout zařazení Vašich stránek. Tyto hromadné registrace jsou často pouhým reklamním trikem, automatická registrace nikdy nenahradí pečlivý přístup, který je u nás na prvním místě.

Základní údaje o registraci do českých internetových katalogů:

  1. Přítomnost v katalozích je zdarma na neomezenou dobu, platíte pouze za provedení registrace
  2. Provedeme manuální registraci do více než 70ti předních českých katalogů (www.seznam.cz, www.centrum.cz a další)
  3. Pomůžeme Vám vytipovat nejvhodnější a nejnavštěvovanější kategorie
  4. Zvolíme nejlepší formu Vašeho reklamního zápisu
  5. Na základě analýzy a statistik použijeme správnou kombinaci klíčových slov v názvu odkazu i popisu činnosti
  6. Prověříme přítomnost Vaších stránek v globálních vyhledávačích a navhrneme jejich zařazení (www.google.com a další)
  7. Váše vizitka se navíc objeví na internetových mapách (www.mapy.cz, www.mapy.google.cz a další)
  8. Po dokončení registrace obdržíte závěrečnou zprávu se seznamem katalogů s Vašim zápisem
  9. Uděláme maximum pro zvýšení návštěvnosti Vašich stránek a poradíme Vám, jak jí dosáhnout

Seznam.cz, Firmy.cz - Placená registrace a optimalizace reklamního zápisu

Přítomnost v katalogu Seznam.cz je úplnou samozřejmostí, vždyť služeb tohoto portálu v ČR využívá více než polovina uživatelů internetu. Tento fakt potvrzuje silná konkurence mezi inzerenty a většinou platí pravidlo, že s bezplatným zápisem se zde díra do světa neudělá. Seznam.cz totiž nevytváří pořadí odkazů podle objektivního hodnocení, ale podle tzv. bonity klienta. Jednoduše řečeno, čím více peněz do Seznamu.cz přiteče z Vaší peněženky, tím lukrativnější pozici odkazu získáte. I samotný vyhledávač funguje podle specifických pravidel a jak přistupuje ke zmiňované bonitě klienta je otázkou. Placený zápis pro Vás bude jistě velikou výhodou, je ale třeba si dobře rozvrhnout investované prostředky. Ne vždy totiž je výše investic do Seznamu v přímé uměře s návštěvností a efektivitou. Doporučujeme Vám provést kritickou analýzu a poradenství nezávislých odborníků, jež často dokáže objevit, jakým způsobem ušetřit náklady a skutečně zvednout návštěvnost Vašich stránek.

Registrace do předních slovenských katalogů

Na Slovensko je to co by kamenem dohodil, proto můžete snadno rozšířit svou působnost i k našim sousedům.
Přítomnost v slovenských katalozích navíc zvýší počet zpětných odkazů a vylepší Vaše pozice ve vyhledávání.

Registrace do předních zahraničních katalogů

Pokud se Vaše firma zabývá exportem, nabízí se možnost prorazit v zahraničních katalozích jednotlivých zemí.
Rádi Vám navrhneme možná individuální řešení.

Registrace v projektu TOPkontakt.cz

Zařídíme Vám placenou registraci v dynamicky se rozvíjejícím katalogu firem TOPkontakt.cz, který je unikátně propojený na obsah největšího zpravodajského serveru iDnes.cz. Tento projekt společnosti MAFRA, a.s. je provázan s mnoha dalšími obsahovými webovými stránkami.

Registrace v projektu Czech Trade International

Prezentace v katalozích www.czechtrade.net pro podporu domácího i zahraničního obchodu českých firem zabývajících se výrobou, prodejem a službami ve více než 30 zemích Evropy, Ameriky, Asie, Afriky a Pacifiku. Další výhodou je velké množství zpětných odkazů, které výrazně podpoří Vaše pozice ve vyhledávačích.




Sociální sítě - Facebook

Připravujeme pro Vás reklamní kampaně na sociálních sítích.




Produktové vyhledávače pro internetové obchody

Jedinečná příležitost nabízet Vaše produkty nejen ve vlastním internetovém obchodě, ale zároveň v produktových vyhledávačích. Mnoho uživatelů totiž těchto vyhledávačů využívá nejen k porovnávání jednotlivých nabídek, ale i k přímému vyhledávání produktů. Velikou výhodou je automatické napojení na katalog Vašeho internetového obchodu, takže není potřeba další práce navíc s vkládáním produktů. Z vyhledávače Zbozi.CZ jsou přístupy bezplatné, v jiných vyhledávačích platíte za jednotlivé návštěvníky anebo paušálně. O Vašich produktech se tak dozví tisíce nových potenciálních zákazníků, kteří těchto produktových vyhledávačů využívají.

Propojte svůj katalog produktů s produktovými vyhledávači:

  • Zbozi.CZ
  • Heureka.CZ
  • TakeIt.CZ
  • Hledejceny.CZ




PPC kampaně

Reklamní kampaň Google AdWords

Pokud máte zájem rozjíždět na Internetu placenou kampaň, jako nejužitečnější a nejlevnější se nám jeví reklama na vyhledávacím serveru Google. Zde naleznete krátkou charekteristiku této služby, převzatou z oficiálních materiálů společnosti Google.

Hodí se Google AdWords pro mé podnikání?

Program Google AdWords je vhodný pro společnosti všech velikostí a s různými rozpočty. Našim inzerentům nabízíme:

  • Vysoce kvalifikované publikum: Vaše reklamy se zobrazí uživatelům, kteří budou hledat na vyhledávacích a/nebo obsahově souvisejících stránkách, jež jsou relevantní pro klíčová slova, která jste si zvolili pro své kampaně.
  • Kontrolu nad svými výdaji: Můžete si nastavit maximální cenu za proklik (CZP) a částku denního rozpočtu a náš systém je automaticky sleduje pro zajištění, že nikdy nezaplatíte více, než chcete.
  • Maximální výsledky při minimální investici: minimální cena za proklik (CPC) již od 1,60 Kč!
  • Pružné podmínky: Program AdWords po vás nevyžaduje žádné minimální časové období registrace ani minimální útratu.
Výhody AdWords

Google AdWords jsou zaměřeny na poskytování nejúčinnější dostupné reklamy pro podniky všech velikostí. Pomůžeme Vám při získávání nových zákazníků tím, že vám umožníme:

  • Oslovit lidi hledající váš produkt nebo službu
  • Mít plnou kontrolu nad vaším reklamním rozpočtem
  • Snadno vytvářet a upravovat reklamy
  • Vidět vaši reklamu na Google již za několik minut po jejím vytvoření
Jak to funguje?
  • 1. krok: Určení zákazníků. Vyberte si z desítek jazyků a z téměř 200 zemí. Můžete si dokonce nastavit, že se reklamy mají zobrazovat pouze uživatelům v konkrétních městech nebo regionech.
  • 2. krok: Vytvoření reklamy. Sestavíte si texty reklam a vyberete k nim klíčová slova, která je budou spouštět.
  • 3. krok: Nastavení cen. Zvolíte si měnu, kterou chcete používat, potom si nastavíte cenu za proklik (CZP) a svůj denní rozpočet. Každý den utratíte tolik, kolik budete chtít; není požadován žádný minimální rozpočet.

Sklik

Facebook